Translate

lørdag 13. september 2014

Hvor avhengig er vi av hverandre ? Hvor avhengig er du av de rundt deg ?
Her er det stor forskjell. Men vi kunne snu prørsmålet og spørre hvor avhengig tror
du at du er? Jeg kan spørre meg selv om det  første spørsmålet.
Jeg mener selv at jeg er ganske selvstendig. Jeg tar den ris og ros jeg mener jeg fortjener.
Det er ikke vanskelig å ta i mot ros. Det er verre med ris.
Er jeg avhengig av ros? Ja kanskje mer enn jeg tror. Men jeg tar ikke all ros like seriøs.
Det er stor forskjell på hvem jeg får ros fra. Det er noen jeg setter høyere enn andre.
Er det slik med deg også?
Slik er det også med ris. Jeg tar til meg den ris jeg mener jeg fortjener.
Gjør du det samme eller lar du deg knekke?
Dette kan man jobbe med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bare seriøse og konstruktive kommentarer